Thursday, May 1, 2008

All work and no play makes Peter a dull boy!



Komentovať politiku -- škoda rečí. Kultúru, keď na ňu nie je čas? A koho by už zaujímalo, že kuracie stehienka na nive sa mi ozaj podarili a na Farfallách boli božské :)

Víkendový prehľad filmov mi priniesol aspoň Kubrickov The Shining. Čakal som od toho veľa, jednak kvôli menu režiséra, dvak kvôli odporúčaniam, trak kvôli Jackovi N. v hlavnej úlohe. Tak trochu súhlasím s tým, že Nicholson vyzerá ako šibnutý už na začiatku, preto jeho premena nie je až taká šokujúca. (Ale možno za to môže Vyhoďte ho z kola von/Prelet na kukučím hniezdom -- asi si to musím prečítať znovu, aby som prišiel na koreň tomu názvu...) No ale inak, trochu napätia fajného tam bolo, ale musím sa priznať, že som čakal viac. Aj keď oproti Kocke a jej zábavným dialógom a tiež zábavným postavám to bola lahôdka :) Redrum!! :)



Aspoň som to vykompenzoval Dude-om od Coenov... sometimes you eat the bar, and sometimes bar eats you :) A ďalší citát hodný zapamätania si: "Nobody fucks with Jesus!" :)

A inak? Jakubisko a jeho 70. narodeniny prebehli aj s vernisážou a premietaním Vtáčkov, sirôt a bláznov na slovenskom inštitúte. Tí ľudia sa ozaj snažia, musím ich pochváliť... Aj včera prebehla ďalšia projekcia z cyklu k Jakubiskovým narodeninám, bohužiaľ, čas je neúprosný (a vôľa tiež) :)

Na záver nemôžem preskočiť hudobné odporúčania -- tri veci :)
Bosques de mi menteEl mensaje de las ballenas



Číslo jeden: veľmi fajn album od Bosques de mi mente, fakt odporúčam na relaxáciu. Zvuky podmorských živočíchov vo mne prebúdzajú zvláštne pocity intimity, neviem, či je to úchylka z prenatálneho štádia alebo bežná vec :)




Číslo dva: vkusne zmixovaná electronica a classical muzička -- veľká pochvala putuje do Poľska Jacaszek-ovi. Vypočujte si, ozaj stojí za to. (album).



Číslo tri: aj Saltillo nie je vôbec zlý... skôr naopak...


Fragmenty...

2 comments:

Radovan Kavicky said...

Kuracie stehienka na nive! mnam, mnam :) Ten druhy album si asi "torrentnem". B-) No a
Jakubisko este zije? To su mi veci... :D

macbeth said...

..som rad, ze pri tych tisickach zbytocnych zapiskov trciacich z GReader-a si si nasiel cas na tento (mierne inkognito) blog :)
.
he, a jakubisko mozno ozije v lete... uvidime, co ta bathorycka, ci to bude uspech abo prepadak... karlove vary sa blizia ;)